Top Guidelines Of صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

اگرچه بیت کوین را می‌توان به روش‌های دیگری مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است.

بررسی ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی (آیا صرافی امکان خرید ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید برای کاربران خود مهیا کرده است؟)

برای فعالیت در هر کدام از این صرافی‌ها کافی است وارد وبسایت صرافی شده در آن ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید.

فهرست سفارشات فروش را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات فروش ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان می‌دهد که اگر نرم‌افزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید دوباره نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور را برای دسترسی به حساب بایننس فعال کنید.

وارد سایت نوبیتکس شوید و با استفاده از ایمیل و انتخاب کلمه عبور ثبت نام را آغاز نمایید.

این مطلب را حتما بخوانید:  کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده (معمولا تتر) به یک صرافی خارجی

شمایی که تصمیم به مطالعه‌ی این مطلب گرفته‌اید به احتمال زیاد قصد دارید به تازگی فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را شروع کنید، به شما تبریک می‌گوییم، دنیای ارزهای دیجیتال یک دنیای جدید است که امکان سود بردن از آن از طرق مختلف برای شما فراهم است. در این مقاله ما سعی داریم تا به صورت قدم به قدم و خیلی ساده نحوه‌ی خرید ارزهای دیجیتال را به شما آموزش دهیم.

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

با تمام اینها اگر صرافی به هویت ایرانی شما پی ببرد ممکن است دارایی شما را بلوکه کند و یا با تعیین مدتی کوتاه به شما اجازه خروج دارایی‌تان را بدهد.

بهترین راه برای آنکه درگیر کلاه‌برداران نشوید این است که اطلاعات خود را بالا ببرید، از منابع معتبر برای دسترسی به پلتفرم و ابزار مورد نیاز خود استفاده کنید و اطلاعات خود را در اختیار شخص یا سازمانی دیگر آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال قرار ندهید.

Report this wiki page